Fortrolighedspolitik

Hvilke cookies bruger vi?

Grundlæggende

Disse cookies er nødvendige for hjemmesidens grundlæggende funktioner, uden disse cookies kan vi ikke garantere at hjemmesiden fungerer som den skal.

Statistikker

Disse cookies er anonyme og bruges til at analysere og huske, hvilke valg du har truffet, og hvordan du som besøgende bruger vores hjemmeside. Med deres hjælp kan vi også overvåge hjemmesidens ydeevne og identificere og håndtere eventuelle problemer så effektivt som muligt.
Vi har brug for disse cookies for at kunne holde styr på, hvilke sider på vores hjemmeside der er mest besøgt og for at kunne tilbyde relevant indhold til dig som besøgende. Det gør det nemmere for os at holde vores hjemmeside opdateret og at sikre, at du får en så smidig og nem brugeroplevelse som muligt.

Markedsføring

Vi bruger også tredjepartscookies til markedsføringsformål, så vi kan vise dig vores annoncer (kun vores egne) på andre relevante websteder, som du besøger. Vi kan bruge reklameteknologier fra tredjepartsleverandører til at finde ud af, hvor effektive de onlineannoncer, vi placerer på vores egne og andres websteder, er.
Denne teknologi kaldes re-advertising eller retargeting, og vi beder om dit samtykke, før vi bruger disse cookies, da de giver os mulighed for at spore, hvilken hjemmeside du kom til vores hjemmeside fra. På denne måde kan vi måle, hvor effektive vores annoncer på andre hjemmesider er.

Vi bruger eksterne platforme som Facebook og Google Marketing Platform.
I Google Marketing Platform administrerer vi vores marketingkampagner såsom betalte søgeord eller displayannoncering. De cookies, der placeres af platformen, har to formål: at analysere og at tilpasse annoncer. Disse cookies vil ikke øge antallet af annoncer, du ser, men vil kun gøre dem mere relevante for dig.
På Facebook indsamler vi anonyme data om besøgende på vores hjemmeside via en “pixel”, som er et værktøj, som Facebook tilbyder. Vi tilpasser indhold og annoncer ud fra, hvilket indhold besøgende på vores hjemmeside har set. Disse cookies vil ikke øge antallet af annoncer, du ser, men vil kun gøre dem mere relevante for dig.

Funktionel

Vi bruger disse cookies til at forbedre brugeroplevelsen på vores hjemmeside. For eksempel indsamler vi information om, hvordan du bruger hjemmesiden for at kunne tilbyde dig en mere relevant oplevelse, der er skræddersyet til dine præferencer.

Anolytechs privatlivspolitik for vores forretningskontakter (B2B)

Anolytech Norden AB, org. ingen. 556938-0750, Östra Balkåkravägen 317, 27193 Ystad, er persondataansvarlig og er ansvarlig for behandlingen af ​​personoplysninger i henhold til gældende lovgivning, herunder EU’s databeskyttelsesforordning. Vi behandler personoplysninger om dig som ansat hos en af ​​vores kunder eller leverandører samt potentielle kunder og leverandører. Denne behandling er beskrevet i denne privatlivspolitik.

Udtrykkene “vi, vores, vores og os” nedenfor henviser til Anolytech Norden.

1 HVILKE PERSONER BEHANDLER VI PERSONOPLYSNINGER OM?

Inden for vores drift behandler vi personoplysninger om nedenstående to kategorier af forretningskontakter.

1 Kontaktpersoner hos vores kunder og leverandører, dvs. medarbejdere eller konsulenter hos de virksomheder, der indgår i vores forretningsnetværk af kunder eller leverandører, og hvor personen er vores kontaktperson, bruger vores ydelser og produkter, deltager i vores arrangementer eller er i kontakt med os via fx telefon, f.eks. -mail, brev eller på anden måde. Se mere om vores behandling af dine personoplysninger i afsnit 2.1 og 0-4 nedenfor.

2 Andre medarbejdere (som ikke er vores kontaktpersoner) hos vores kunder og leverandører, dvs. medarbejdere i de virksomheder, der er en del af vores forretningsnetværk af kunder eller leverandører, og hvor medarbejderen bruger vores tjenester og produkter. Se mere om vores behandling af dine personoplysninger i afsnit 2.2 og 0-4 nedenfor.

3Kontaktpersoner for potentielle leverandører og kunder, dvs. medarbejdere i virksomheder, der har vist interesse for vores produkter eller tjenester, eller som på anden måde kunne være interesseret i at starte et forretningsforhold med os. Se mere om vores behandling af dine personoplysninger i afsnit 2.3 og 0-4 nedenfor.

Derudover kan vi også modtage e-mail og anden korrespondance, der indeholder personoplysninger om tredjeparter, som vi derved behandler. Om nødvendigt informerer vi dig som tredjepart om behandlingen.

I de tilfælde, hvor vi ikke modtager nedenstående persondata direkte fra dig, får vi adgang til dem fra din arbejdsgiver (dvs. vores leverandører eller kunder), fra hjemmesiden for den virksomhed, du repræsenterer, eller fra officielle registre såsom Creditsafe og SPAR.

2 HVILKE PERSONOPLYSNINGER BEHANDLER VI, HVORFOR, PÅ HVILKE JURIDISKE GRUNDLAG OG I HVOR LÆNGE?

2.1 Kontaktpersoner hos vores kunder og leverandører

For at kunne opfylde samarbejde eller forretningsforbindelse med den organisation, du repræsenterer

Hvis du repræsenterer en organisation, som vi har et samarbejde eller en forretningsforbindelse med, behandler vi de personoplysninger, som du eller din arbejdsgiver har givet os i og til dette forhold. Vi behandler også dine personoplysninger for at ændre, udvikle og forbedre vores produkter og tjenester. Til disse formål behandler vi dit navn, telefonnummer, e-mailadresse, bruger-id, titel, oplysninger om den organisation, du repræsenterer, oplysninger om de produkter og tjenester, du har købt eller udtrykt interesse for, oplysninger om din brug af vores produkter og tjenester samt eventuel korrespondance, dokumentation, møde- og mindenotater. Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger til dette formål er, at det er nødvendigt af hensyn til vores legitime interesse i at opretholde og opfylde vores forpligtelser i forholdet til den organisation, som du repræsenterer. Det betyder, at vores interesse i at behandle dine personoplysninger som repræsentant for din organisation går forud for din interesse i at beskytte dit privatliv. Hvis vi ikke behandler dine personoplysninger, vil vi ikke kunne have et samarbejde eller forretningsmæssigt forhold til din organisation eller opfylde vores forpligtelser over for organisationen.

Dine personoplysninger behandles til dette formål i den tid, der er nødvendig for at opretholde og opfylde vores forpligtelser i henhold til aftaler indgået med din organisation.

Til markedsføring og information

Vi kan behandle dit navn, telefonnummer, e-mailadresse, titel, oplysninger om, hvilken organisation du repræsenterer samt oplysninger om de køb, du har foretaget hos os på vegne af din organisation samt oplysninger om andre produkter og tjenester, som din organisation har vist interesse for , at sende tilbud og information om os og vores forretning og vores og arrangementer til din organisation. Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger er, at det er nødvendigt af hensyn til vores legitime interesse i at kunne markedsføre produkter og tjenester, som vi mener, din organisation kan være interesseret i. Vores interesse i at behandle dine personoplysninger for at fremme vores samarbejde med din organisation ved at lave disse forsendelser går forud for din eventuelle interesse i at beskytte dit personlige privatliv.

Vi behandler dine personoplysninger til dette formål, så længe du repræsenterer en organisation, som vi har et forhold eller en aftale med og et år derefter.

Til regnskab

Vi vil behandle oplysninger om de transaktioner, der finder sted mellem din organisation og os til regnskabsmæssige formål. Vi vil derfor behandle dine personoplysninger, såsom navn, telefonnummer, e-mailadresse, bruger-id, information om hvilken organisation du repræsenterer og oplysninger om de køb du har foretaget hos os på vegne af din organisation. Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger er, at det er nødvendigt for, at vi kan overholde vores juridiske forpligtelser i henhold til bogføringsloven.

Vi behandler dine personoplysninger til regnskabsmæssige formål i syv år efter udgangen af ​​det kalenderår, hvor regnskabsåret sluttede.

2.2 Andre medarbejdere hos vores kunder og leverandører (ikke kontaktpersoner)

For at kunne opfylde samarbejde eller forretningsforbindelse med den organisation, du repræsenterer

Hvis du repræsenterer en organisation, som vi har et samarbejde eller en forretningsforbindelse med, behandler vi de personoplysninger, som du eller din arbejdsgiver har givet os i og til dette forhold. Vi behandler også dine personoplysninger for at ændre, udvikle og forbedre vores produkter og tjenester. Til disse formål behandler vi dit navn, e-mailadresse, bruger-id, titel, oplysninger om den organisation, du repræsenterer, og oplysninger om din brug af vores produkter og tjenester. Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger til dette formål er, at det er nødvendigt af hensyn til vores legitime interesse i at opretholde og opfylde vores forpligtelser i forholdet til den organisation, som du repræsenterer. Det betyder, at vores interesse i at behandle dine personoplysninger som repræsentant for din organisation går forud for din interesse i at beskytte dit privatliv. Hvis vi ikke behandler dine personoplysninger, vil vi ikke kunne have et samarbejde eller forretningsmæssigt forhold til din organisation eller opfylde vores forpligtelser over for organisationen.

Dine personoplysninger behandles til dette formål i den tid, der er nødvendig for at opretholde og opfylde vores forpligtelser i henhold til aftaler indgået med din organisation.

2.3 Kontaktpersoner for potentielle kunder og leverandører

Til markedsføring og information

Vi kan behandle dit navn, telefonnummer, e-mailadresse, titel, oplysninger om, hvilken organisation du repræsenterer, enhver information om produkter og tjenester, som din organisation har udtrykt interesse for, og evt.

yderligere oplysninger, som du har givet under dine kontakter med os, for at sende tilbud og information om os og vores forretning og vores og begivenheder til din organisation. Retsgrundlaget for vores behandling af dine personoplysninger er, at det er nødvendigt af hensyn til vores legitime interesse i at kunne markedsføre produkter og tjenester, som vi mener, din organisation kan være interesseret i. Vores interesse i at behandle dine personoplysninger for at fremme vores samarbejde med din organisation ved at lave disse forsendelser går forud for din eventuelle interesse i at beskytte dit personlige privatliv.

Vi behandler dine personoplysninger til dette formål i tre måneder fra det tidspunkt, hvor vi fik adgang til dine data, i tilfælde hvor vi ikke har modtaget dataene direkte fra dig, og ellers i en måned fra sidste gang, du har udtrykt interesse for vores tjenester og Produkter.

3 HVEM VI GIVER DE PERSONLIGE DATA, OG HVOR VI BEHANDLER DEM GEOGRAFISK

Dine personoplysninger vil kun blive behandlet af de personer hos os, som skal behandle dine personoplysninger for at kunne udføre deres opgaver.

Dine personlige data kan blive videregivet til og behandlet af andre. Eksempler på tredjeparter, som vi kan videregive dine personoplysninger til, omfatter leverandører, samarbejdspartnere, forsikringsselskaber, advokatfirmaer, revisionsfirmaer og virksomhedskonsulenter. Disse aktører er uafhængigt ansvarlige for deres behandling af dine personoplysninger.

Vi kan også videregive dine personoplysninger til vores tjenesteudbydere og samarbejdspartnere, som behandler personoplysninger på vores vegne, såkaldte persondatabehandlere. Vi har aftaler med vores persondatabehandlere, som sikrer, at de behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med denne privatlivspolitik og vores instruktioner.

Vi kan også videregive dine personoplysninger til tredjeparter for at tillade en omstrukturering, fusion, opkøb eller salg af hele eller dele af Anolytech Nordens aktiver.

Vi kan også videregive dine personoplysninger til myndigheder, der kræver, at vi videregiver sådanne personoplysninger.

Anolytech Norden behandler som hovedregel kun dine personoplysninger inden for EU og EØS. Skulle personoplysninger behandles uden for EU og EØS, vil Anolytech Norden træffe de nødvendige foranstaltninger for at sikre, at overførslen sker på en lovlig måde, og at dine data fortsat er beskyttet af de modtagende parter uden for EU/EØS.

4 LAGRING

Vi behandlar bara personuppgifter så länge som det finns ett behov av att bevara dem för att fullgöra de ändamål som uppgifterna lämnades eller samlades in för. Samma personuppgift kan lagras på flera olika ställen för flera olika ändamål. Detta kan innebära att en uppgift som har tagits bort ur ett system för att den inte längre är nödvändig där och för det ändamålet, kan finnas kvar i ett annat system för ett annat ändamål där personuppgiften fortfarande behövs. Se ovan under respektive ändamål i avsnitt 2 för mer specifik information om hur länge vi sparar personuppgifter för respektive ändamål.

Dina personuppgifter kan komma att sparas under längre tid än vad som anges ovan om det behövs för att följa rättsliga krav eller myndighetsbeslut.

5 DINA RÄTTIGHETER

När vi behandlar dina personuppgifter har du vissa rättigheter enligt lag. Observera att utövandet av dessa rättigheter är föremål för vissa krav och villkor som närmare anges i lag (främst EU:s dataskyddsförordning).

5.1 Din rätt till information och tillgång

Du har rätt att, utan kostnad, skriftligen begära att få information om vilka personuppgifter vi behandlar om dig.

Om du inte har grund för din begäran eller din begäran är orimlig, t.ex. om du begär utdrag eller radering ofta och med korta intervaller emellan, får vi antingen vägra att gå din begäran till mötes, eller ta ut en avgift som täcker de administrativa kostnader som din begäran medför för oss.

5.2 Din rätt till rättelse och radering

Om dina personuppgifter är felaktiga eller ofullständiga har du rätt att begära att vi rättar eller kompletterar sådana personuppgifter.

Du har rätt att begära radering av dina personuppgifter under vissa omständigheter (vilka anges EU:s dataskyddsförordning). Under förutsättning att din förfrågan faller inom en av dessa omständigheter, kommer vi att radera dina uppgifter.

5.3 Din rätt att invända mot direktmarknadsföring

Du kan när som helst invända mot att dina personuppgifter behandlas för direktmarknadsföring. Om du inte vill att vi behandlar dina personuppgifter för detta ändamål ber vi dig att meddela oss detta genom att kontakta oss på våra kontaktuppgifter som anges nedan, se punkt 6. Vi kommer då att upphöra med behandling av dina personuppgifter för detta ändamål.

5.4 Din rätt att kräva begränsning

Under vissa förutsättningar som närmare anges i EU:s dataskyddsförordning, har du rätt att kräva att behandlingen begränsas. Om du har denna rätt, kommer sådana personuppgifter, med undantag för lagring, endast behandlas med ditt samtycke, eller för att fastställa, göra gällande eller försvara rättsliga anspråk eller för att skydda någon annan fysisk eller juridisk persons rättigheter eller för skäl som rör ett viktigt allmänintresse.

5.5 Din rätt till dataportabilitet

Du har rätt att i ett strukturerat, allmänt använt och maskinläsbart format få ut de personuppgifter om dig som du har tillhandahållit oss och har rätt att överföra dessa uppgifter till en annan personuppgiftsansvarig när så är tekniskt möjligt.

5.6 Din rätt att lämna in klagomål

Om du är missnöjd med hur vi behandlat dina personuppgifter ber vi dig att kontakta oss, se våra kontaktuppgifter i punkt 6. Du har även rätt att skick ett klagomål till: Datainspektionen, Box 8114, 104 20 Stockholm, datainspektionen@datainspektionen.se

6 KONTAKTA OSS

Du kan kontakta oss på följande sätt:

ved at skrive breve
at besøge os

Anolytech Norden AB
Östra Balkåkravägen 317
271 93 Ystad

7ÆNDRINGER

Vi forbeholder os retten til at ændre og opdatere denne privatlivspolitik. I tilfælde af væsentlige ændringer i privatlivspolitikken, eller hvis eksisterende personoplysninger skal behandles på en anden måde end angivet i privatlivspolitikken, vil vi informere om sådanne ændringer på en passende måde.